احدث اغانى 2011 احدث الافلام والبرامج برامج نت برامج موبيل صور شعر راديو جميع قنوات الدش

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

احدث اغانى 2011 احدث الافلام والبرامج برامج نت برامج موبيل صور شعر راديو جميع قنوات الدش
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
مواضيع مماثلة
    بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
    » نسخة ويندوز اكس بى بروفيشنال 3 خام لم تمس سيريال اصلى وبدون تنشيط
    الشارع Emptyالإثنين نوفمبر 21, 2011 8:35 am من طرف النجعاوى

» اجمل قصه عشناها وهي قصتنا تبدا وتنتهي"""""""
    الشارع Emptyالإثنين أكتوبر 24, 2011 12:51 am من طرف Admin

» اطلق ما بداخللك
    الشارع Emptyالإثنين يونيو 27, 2011 9:21 am من طرف Admin

» معلومات عن الاسكندريه
    الشارع Emptyالإثنين يونيو 27, 2011 8:28 am من طرف نزاهة

» كعكه الجلي
    الشارع Emptyالثلاثاء أبريل 12, 2011 3:15 am من طرف انجى

» حكم وامثال الحب
    الشارع Emptyالإثنين أبريل 11, 2011 9:11 pm من طرف انجى

» شعاع الامل
    الشارع Emptyالإثنين أبريل 11, 2011 8:31 pm من طرف انجى

» اة من اللسان
    الشارع Emptyالإثنين أبريل 11, 2011 8:08 pm من طرف انجى

» افتخرى انكى ناقصه عقل يا حواء
    الشارع Emptyالإثنين أبريل 11, 2011 5:06 pm من طرف sa7er_masr

التبادل الاعلاني
    احداث منتدى مجاني
    التبادل الاعلاني
    احداث منتدى مجاني
    مايو 2024
    الإثنينالثلاثاءالأربعاءالخميسالجمعةالسبتالأحد
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

اليومية اليومية

الشارع

3 مشترك

الشارع Empty الشارع

مُساهمة من طرف emilie_atsrk الأربعاء فبراير 10, 2010 10:18 am

السلام عليكم
    موضوع النهاردة موضوع لازم تقروا و محدش يستغرب من الاسم وكما عايز اشوف ردكم على الموضوع دة يلا بينا نشوف الموضوع دة بيتكلم عن اية
    فى وقت بدرى اوى يوم الجمعة اللى هو يوم اجازتى لقيت جرس الباب بيرن قلت مين الرخم دة اللى جاااااى دلوقتى قمت من على السرير وانا الشرار بيطق من عينى وعمال ابرطم وانا ماشى افتح الباب قلت اكيد هو واحد من اتنين يا بتاع الزبالة الرخم الواد سيد الاقرع او بتاع اللبن اللى اسمة كايرو المهم ابص من العين السحرية لقيت راجل شكلة غريب جدا وكبير فى السن جدا جدا بتاع الف سنة وشويتن المهم فتحت الباب وقلت نعم يابا الحج فى حاجة قلى يبنى اخش الاول يا فتاح يا عليم اتفضل يا سيدى هااااااا عايز اية قلى طيب يبنى اخد نفسى قلت يااادى اليوم اللى مش فايت خد يابا الحج اعملك فطار قلى مش عايز طيب تشرب شاى لاء يبنى كتر الف خيرك
    طيب يابا الحج انتا مين وعايز اية ..قلى يبنى انا اسمى الشارع !!بصيت بتعجب اوى و قلتلة نعم يا خويا اسمك اية قلى اسمى كدة الشارع وعايزك كمان ترفعلى قضية مش انتا الافوكاتو علاء
    قعدت ابرطم بكلام كدة وقلت هو يوم باين من اولة ما هى ليلة كانت باينة من ليلتها
    قلى بتقول حاجة يبنى ..لاء مفيش ياعم الشارع وعايزنى ارفعلك قضية على مين ولية ... قلى على كل واحد بيقول عليا ان ليا اولاد غير شرعيين ماشين على الارض و مقضينها فساد و سرقة و اغتصاب و قتل وحاجات من دة كتير
    رديت علية و قلتلة انتا فعلا عندك عيال بالمواصفات دة قلى ولو ليا يبنى هو انا كنت جتلك علشان ترفعلى قضية انا يبنى معنديش اولاد بالوصف دة انا كل اولادى زيك كدة محترمين و طيبين واولاد ناس اما الاولاد دول انا ما اعرفهمش
    يبنى انتا فاكر لما كنت بتلعب عليا بالكرة الشراب انتا و اصحابك فاكر وكمان كنت بستحملكوا وانتوا بترموا الزبالة عليا و كمان بتفوا عليا جاتوا القرف ومش كفاية لاء وكمان كل ما يجى واحد صايع تقولوا علية دة ابن الشارع
    هنا بقا يا جماعة لية بجد بنقول على الناس دة اولاد الشوارع لية دايما الاغلبية فينا مش عايز اقول كلنا بنبص لاولاد دول بنظرة فيها قسوة
    مفكرتش و لو للحظة انك كنت ممكن تكون منهم وساعتها كنت تتمنى ان الناس تمديلك ايد المساعدة لية مفكرناش نساعد الاولاد دول بدل ما نهاجمهم
    وعلى فكرة يا جماعة الاولاد دول كان فيهم ولاد ناس كتير بس الظروف هى اللى اطرتهم يسبوا بيوتهم وينزلوا لشارع بسبب مرات اب شديدة او جوز ام عين اهلة زايغة ولما نزلوا الشارع كانوا فاكرين انهم بكدة هربوا من جحيم مرات الاب او جوز الام مكنوش يعرفوا ان المجتمع جحيم لا يطاق وعيون المجتمع والناس مش بترحم الناس ملهاش غير الظاهر وبس ياريت نبص للاولاد دول بعين الرأفة حط نفسك مكان اى حد فيهم وشوف انتا كنت تحب الناس تعملك ازاى واعمل معهم كدة منهم كتير نفسة فى حتة اوضة تلمة و شغلنا ياكل منها لقمة ياريت المجتمع يرحم الاولاد دول مش هقول حاجة اكتر من كدة
    يلا سلااااااااااام

emilie_atsrk

الشارع Empty رد: الشارع

مُساهمة من طرف رعشة قلب الخميس فبراير 11, 2010 7:30 am

والله ياعلاء عندك حق بس المشكله ان الظروف بتخلي كل واحد ما يفكر غير في نفسه واولادة بس المشكله مش الناس المشكله في الحكومه اللي ما بتراعي ربنا في اولاد الشوارع لا انا ولا انتي نقدر نلم الكم الكبير من اولاد الشوارع يعني لازم تدخل الحكومه والمنظمات الحقوقيه والمنظمات الاهليه لان المشكله كبيرة مش مجرد نظرة الناس بس المشكله اكبر بكثير وربنا يهدي الحكومه عليهم وعلينا برضه وشكرا ليك ياعلاء لان الموضوع محتاج نظرة فعلا

رعشة قلب

الشارع Empty رد: الشارع

مُساهمة من طرف روسم الثلاثاء فبراير 16, 2010 2:37 pm

الله يا بابا
    والله موضوعك بجد كتيييييييييير حلو
    الشارع مالوش ذنب احنا السبب واحنا اللى بنعمل كده فيه وكمان احنا اللى عايش بقلب الشلرع
    زى اللى يقول مصر قاسه عليا فحين انه اصلا من مكونات مصر
    يعنى احنا برده مصر
    العيب لا ف الشارع ولا مصر ولا الزمن حتى العيب بالناس اللى عايششن بيهم هما المكونين الاصلين ليهم
    اهما الاساس
    يعنى العيب بينا
    على العموم سلمت ايدك اللى كتبت وعقلك اللى فكر وقلبك اللى حس الكلام
    يسلموااااااااااااااااااااااا
    روسم
    روسم

- مواضيع مماثلة